Rabu, 26 Mei 2010

cuti-cuti malaysia

assalamualaikum...
hai semua..kiter jumpa lagi..
banyak yang dah terjadi sebenarnyer...cuma aku je yg xsempat nak bercerita
kat dalam ni..al maklum la..beban keje yang semakin banyak...
tapi masih still boleh buat..
kali ni aku just nak berkongsi percutian aku sefamily
dan dengan mak bapak aku sekali..
tempat nyer tak ada la kelas sangat..tapi tetap menyeronokkan...
lagi pun kami memang mencari tempat utk rest dan tenangkan fikiran...
tempat xkisah janji ada laut..hihih...
so kami cri yg dekat2 je dengan tempat kami..
so tempat yg paling dekat dan save bagi kami ialah Pulau Pangkor...
dah banyak kali pegi sebenarnya..tapi bile pegi dengan family &
parents lain pulak rasanya..yang pasti ianyer memang menyeronokkan..
cuma yg xbestnyer masa tu la anak aku yg 2 org tu nak demam...
tapi apa2 pun memang best....
so kalo korang nak gi bercuti tpi budget kurang Pulau Pangkor pun
best jugak utk dikunjungi..banyak lagi gambar sebenarnya...
nanti biler free aku upload lagi gambar2 nyer...
daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

raya 2010