Isnin, 7 November 2011

salam Aidiladha...


bertemu kembali semua..dah lama rasanyer aku menyepi...apa yang aku takuti telah pun terjadi...aku redha atas apa yang telah berlaku...mungkin ada hikmah disebalik semua ni...walau pun jujur aku akui sakit nyer masih terasa...susah untuk aku terima semua ni...aku harap aku dan keluarga tabah...lebih2 lagi hubby ku...semoga dia kuat semangat atas apa yang telah berlaku...aku akan sentiasa disisi nyer walau apa pun yang terjadi...love u sayang.....
dan kelmarin kiter semua menyambut Hari Raya Aidiladha...tahun ni aku dapat beraya ngan hubby...sebab tahun lepas dia xada kena gi operasi...banyak jugak dapat daging ngan tulang dari org...rezeki Allah..Alhamdulillah...bulat perut masing2 bile mak masak sup tulang...perhhh...
meleleh beb...ok la....nanti bile aku rajin aku menulis lagi k....bye semua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

raya 2010