Selasa, 3 November 2009

dEmAm PuNyEr Hal..

assalamualaikum semua...
hari ni aku start kejer pas 2 hari aku mc sebab diserang demam panas..
ni semua Iman anak kecik aku punyer pasal...
dia la yang mula2 bawak virus ni..
xada hint xada apa tibe2 je pengasuh dia tepon bgthu dia demam khamis lepas...
rupa2 nyer demam nak tumbuh gigi lagi...
yang sedia ada bru 8 batang...
pastu mula la berjangkit kat aku dan abang dia Irfan..
abah dia je yang x kena virus ni..
yang paling teruk Irfan la...makan x nak langsung...
yang dia nak minum jer
mybe badan dia panas kot..tu yg kuat dahaga tu..
cuma yang buat aku risau sangat sebab dia langsung x nak makan..
kesian kat dia...makin kurus dia...pakai baju nampak tulang nyer..
dah boleh main gitar...
sekarang ni pun masih berbaki kesan dari demam ni...
yang paling aku x suka..SELSEMA...
CEPAT LA KAU PERGI DARI HIDUP AKU ANAK BERANAK...selsema oi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

raya 2010